Swoją muzyczną edukację rozpoczął jako solista-sopran, później bas w Poznańskim Chórze Chłopięcym Jerzego Kurczewskiego. W czasie studiów współpracował z zespołami wokalnymi takimi jak Camerata Silesia i EuropaChorAkademie pod batutą Placida Dominga, Kenta Nagana, Krzysztofa Pendereckiego, Fabia Luisiego, Vladimira Jurovskyego, Christophera Hogwooda, Petera Oetvosa i Bobby’ego McFerinna.
Jako solista współpracował m.in. z prof. Stefanem Stuligroszem, Tadeuszem Wojciechowskim, Marcinem Nałęczem-Niesiołowskim, Markiem Toporowskim, Thomasem Hengelbrockiem i Lucasem Visem. Z Orkiestrą Akademii Beethovenowskiej i orkiestrą kameralną Accademia dell’Arcadia nagrał pięć płyt kompaktowych z muzyką polskiego baroku i klasycyzmu (w tym album Musica Sacromontana nominowany do nagrody Fryderyk 2009).
W sezonie 2008/2009 należał do Zespołu Solistów Warszawskiej Opery Kameralnej. W 2009 roku był stypendystą Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz zdobył II nagrodę w kategorii muzyka barokowa w konkursie Ritorna Vincitor w Ercolano (Neapol).
Śpiewał m.in. w Teatrze Wielkim w Poznaniu (The Fairy Queen), Operze na Zamku w Szczecinie (Wesele Figara), Operze Holenderskiej w Amsterdamie (Kopernikus, Reimsreisje, Czarodziejski Flet), Engergiehuis w Dordrechcie (Borys Godunow), La Monnaie w Brukseli (Les Aveugles) i Opéra-théâtre w Limoges (prawykonanie opery Daral Shaga), na festiwalach Operadagen Rotterdam, Holland Festival, Warszawska Jesień i Wratislavia Cantans. W maju 2015 zadebiutował w Operze Narodowej w Warszawie w prawykonaniu opery Requiem for an Icon Katarzyny Głowickiej.
W 2012 uzyskał tytuł doktora w Instytucie Filologii Polskiej UAM. Jest wykładowcą gościnnym poznańskiej Akademii Muzycznej.