W roku 2018 zadebiutowała na deskach Teatru Wielkiego w Poznaniu wykonując rolę Paminy w operze „Czarodziejski flet” W. A. Mozarta pod dyrekcją Przemysława Neumanna. Na scenie poznańskiego Teatru Wielkiego wystąpiła także w operze „Dydona i Eneasz” H. Purcell’a pod batutą Paula Esswooda.
Na przestrzeni ostatnich czterech lat, w ramach projektu Magna Opera Sacra, wraz z orkiestrą Arte dei Suonatori, pod dyrekcją Bartłomieja Stankowiaka, współuczestniczyła w wykonaniu Pasji wg św. Jana, Pasji wg św. Mateusza oraz Mszy h-moll J. S. Bacha. Jako solistka współpracowała z Małgorzatą Kwaśnik-Chmielewską wykonując dwukrotnie pod jej dyrekcją Glorię RV 589 A. Vivaldiego. W roku 2019 wraz z orkiestrą Arte dei Suonatori i gronem cenionych śpiewaków podjęła się prawykonania motetów koncertujących J. V. Medera.
Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną II stopnia im. F. Chopina w Poznaniu w klasie śpiewu dr hab. Barbary Mądrej-Bednarek oraz studia na wydziale Wokalno-Aktorskim w Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, gdzie kształciła się pod okiem dr hab. Joanny Kozłowskiej-Szczepaniak oraz dr hab. Marzeny Michałowskiej.
Swoje umiejętności wokalne doskonaliła także biorąc czynny udział w kursach prowadzonych przez muzyków takich jak: Marek Rzepka, W. Stephen Smith, Manfred Schiebel, Marcin Kozieł.
Za osiągnięcia naukowe i artystyczne została dwukrotnie nagrodzona Stypendium Rektora poznańskiej Akademii Muzycznej.