Artystka specjalizuje się w grze na instrumentach historycznych, interesuje się także historią i budową fortepianu. Jest finalistką konkursu Musica Antiqua 2007 w Brugii. Oprócz repertuaru solowego Katarzyna Drogosz wykonuje również muzykę kameralną i orkiestrową. Jest członkinią Trio Laflamme, tworzy duet fortepianowy z Geoffreyem Govierem. Jako solistka występowała z MusicaeAntiquae Collegium Varsoviense, Capellą Cracoviensis i Wrocławską Orkiestrą Barokową.
Nagrania płytowe artystki zawierają muzykę kameralną Ludwiga van Beethovena, Fryderyka Chopina, Carla Czernego, Carla Marii von Webera i Friedricha Kuhlaua; zostały wydane przez CD Accord/NFM, NIFC i CovielloClassics. W 2019 roku ukazał się jej solowy album z utworami fortepianowymi Franza Xavera Wolfganga Mozarta (CD Accord).
Katarzyna Drogosz studiowała pod kierunkiem Aleksandry Kowalik i Teresy Manasterskiej w Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie (fortepian), Stanleya Hooglanda w Conservatorium van Amsterdam (fortepian historyczny) oraz Roberta Hilla w Hochschulefür Musik Freiburg (klawesyn). Znaczący wpływ na jej rozwój artystyczny miały kursy mistrzowskie prowadzone przez Karla-Heinza Kämmerlinga, Andreasa Staiera i Władysława Kłosiewicza. Artystka uzyskała stopień doktora, obecnie wykłada w akademiach muzycznych w Katowicach i Krakowie.